Marketing sociálnych sietí
Stratégia, správa a dizajn
Hodnotný obsah
Reels & videomarketing
Marketing sociálnych sietí
SMM marketing, alebo marketing sociálnych sietí je momentálne veľmi obľúbenou stratégiou pre mnoho podnikateľov a firiem. Ide o jednoduchú a nenásilnú formu ako sa priblížiť k zákazníkom a predstaviť mu svoje služby i produkty.
Sociálne siete sú účinný nástroj na budovanie vzťahu so zákazníkmi – klienti sa o vás ľahko dozvedia a ak im ponúkate HODNOTNÝ a ZAUJÍMAVÝ OBSAH, budú vás radi sledovať a váš organický dosah bude vyšší. Preto je dôležité si obsah dôkladne vopred naplánovať, definovať si typy príspevkov, určiť ich pravidelnosť a v neposlednom rade dať vašej komunikácii aj jednotný dizajn. A na záver stačí už len konzistentný prístup k postovaniu a následné vyhodnocovanie úspešnosti jednotlivých príspevkov od čoho sa odvíja aj ďalší plán.
Naše služby
- Správa sociálnych sietí Facebook, Instagram, LinkedIN
- Stratégia sociálnych sieti
- Dizajn pre sociálne siete
- Content plán pre sociálne siete
- Vyhodnocovanie výkonnosti stránky
- Založenie a správa reklamného účtu na soc. sietiach
- Platená reklama na platforme Facebook a Instagram
Čo u nás získate?
- Analýzu súčasného stavu
- Stratégia sociálnych sietí a odporúčania
- Premyslený plán príspevkov na podporu vašej značky
- Obsah na sociálne siete s dostatočným predstihom
- Jednotný dizajn pre sociálne siete
- Pravidelné reporty
od 15€ / príspevok
Ako prebieha spolupráca?
Počas úvodnej konzultácie zisťujem očakávania a ciele zadávateľa. Zároveň v úvode vysvetľujem princípy SMM marketingu, tak aby ste zistili či je pre vás táto stratégia vhodná.
V prípade, že sa dohodneme na spolupráci nasleduje analýza sociálnych sietí aby sme zistili aký je súčasný stav, kde sa nachádzate. V tomto kroku si posvietím aj na konkurenciu a zostavím PERSÓNY, profily vašich ideálnych zákazníkov.
Po úvodnej analýze odprezentujem čo som zistila a predstavím nové smerovanie, alebo len upravené smerovanie vašich sociálnych sietí.
Dizajn prezentuje vašu značku. V prípade ak máte už vytvorené logo, web alebo iné vizuálne materiály snažím sa do existujúceho štýlu vytvoriť šablóny grafiky pre vaše príspevky.
V prípade ak budete mať záujem aj o správu sociálnych sietí, na základe analýzy a odporúčaní vytvorím plán postov na nasledujúce obdobie. Zvyčajne to je mesiac vopred, no môže sa to líšiť v závislosti od vášho segmentu a potrieb.
Dôležitým krokom je načasovanie príspevkov a ich zoradenie podľa typu. Výsledkom je rôznorodý a zároveň zaujímavý obsah, ktorý sa neopakuje a baví vaše publiku. Príspevky sa nastavujú cez plánovanie aspon týždeň tak, aby sa aj v prípade nepredvídateľných udalostí obsah publikoval sám.
Každý príspevok sledujem priebežne, no na záver určitého obdobia (väčšinou po mesiaci) vyhodnocujem stav stránky, jej úspešnosť a taktiež úspešnosť jednotlivých postov aby sme vedeli pripraviť obsah na ďalšie obdobie.